Zapraszamy również na ...
O nas
NASZA HISTORIA
Zdjęcia oraz film z Waszego ślubu i wesela to piękne pamiątki, do których z pewnością jeszcze nie raz przyjdzie Wam wrócić. Wybór właściwego fotografa i kamerzysty zagwarantuje, że będą one najwyższej jakości. Mamy nadzieję że to właśnie My będziemy przy was w tym wyjątkowym dniu :)
FAQ …czyli najczęściej zadawane pytania
1. Czy posiadasz zaświadczenie z kurii zezwalające na fotografowanie/filmowanie podczas ślubów?
Tak Posiadamy.
2. Czy jest możliwość zamówienia pakietu kamerzysta + fotograf
Tak jest taka możliwość.
3. Ile osób jest w trakcie ślubu wesela w obsłudze zdjęcia/film
Zdjęcia robimy zawsze w pojedynkę . Filmujemy we 2 osoby. W przypadku pakietu zdjęcia + film istnieje możliwość 1+1. W przypadku zamówienia samego filmu , zawsze filmujemy we 2 osoby na 2 kamery + dron. Pełen pakiet to 3 osoby 1 fotograf i 2 kamerzystów.
4. Jaka jest długość filmu ślubnego.
Długość i forma filmu jest do ustalenia i może trwać od 30minut do ponad 2 godzin.
Do filmu w cenie jest jeszcze teledysk/skrót ślubu i wesela więc nawet jeśli wybiorą Państwo dłuższy film to dla niecierpliwych znajomych zawsze można udostępnić teledysk :) . W trakcie wesela nagrywamy wywiady z gośćmi które później wlatamy w film jako przerywniki dzięki czemu nawet 3 godzinny film staje się ciekawy :)
5. Ile zdjęć otrzymamy ?
Ok 500 staranie obrobionych fotek w wersji cyfrowej.
6. Czy posiadasz zapasowy aparat w przypadku awarii?
Zawsze posiadam drugi aparat na wypadek awarii.
7. Czy fotoksiążka jest wliczona w cenę pakietu i czy można zobaczyć przykładową książkę przed ślubem?
Fotoksiążka nie jest wliczona w cenę zdjęć. Przykładową książkę możecie zobaczyć na spotkaniu ze mną . Na spotkaniu odpowiem też na wszystkie Wasze pytania.
8. Jakiego sprzętu używacie w swojej pracy?
Zdjęcia wykonuję aparatami pełnoklatkowymi systemu Sony i jasnymi obiektywami. Filmujemy aparatami systemu Sony a7iii i Panasonic gh5. Używamy recorderów firmy TASCAM i ZOOM mikrofonów przewodowych i bezprzewodowych firmy RODE. Dron firmy DJI.
9. Do której godziny jesteś na weselu?
Na weselu jesteśmy do godziny pierwszej w nocy. Wszystkie najważniejsze atrakcje wieczoru dzieją się do tej chwili.
10. Na jakim terenie pracujesz/pracujecie?
Mieszkamy w Toruniu. Możemy jednak uwiecznić Waszą uroczystość (lub też wykonać sesję plenerową) w dowolnym miejscu w promieniu 150KM od Torunia .
11. Ile wynosi dopłata za dojazd?
Oferuję dojazd w dniu ślubu GRATIS w obrębie 100km. Jeżeli natomiast Wasz plener ślubny odbywa się w oddalonym od Torunia miejscu to musimy doliczyć dopłatę za dojazd.
12. Czy obrabiasz zdjęcia?
Oczywiście. Każde zdjęcie wykonuję w formacie RAW - traktuję je jako półprodukt, z którego powstanie fotografia.
13. Czy ze zdjęć, które od Ciebie dostaniemy możemy sobie wywołać odbitki o dużym rozmiarze?
Tak, zdjęcia otrzymujecie w dużej rozdzielczości .
14. Kiedy robisz plener ślubny i czy jest już w cenie reportażu ?
Sesja ślubna jest dodatkowo płatna. Taką sesję wykonujemy zazwyczaj w przeciągu 2-3 tygodni od dnia ślubu.
15. Jak długo trwa plener? Jak wygląda taka sesja plenerowa?
Na sesję zarezerwujcie sobie minimum godzinę - wszystko zależy od tego gdzie jest sesja i czy musimy daleko dojeżdżać.
16. Czy mówisz w innych językach, niż polski?
Tak, porozumiewam się w języku angielskim.
17. Czy prowadzisz legalną działalność gospodarczą?
Tak, mam zarejestrowaną działalność gospodarczą i odprowadzam podatki.
NIP: 9562173590
18. Jak wcześnie trzeba rezerwować termin?
Zasada jest prosta, im szybciej tym lepiej, jeżeli jesteście zdecydowani abyśmy to my uwiecznili Waszą uroczystość - skontaktujcie się ze mną jak najwcześniej. Warunkiem pełnej rezerwacji terminu jest podpisanie umowy.